sobota 22. září 2012

Perfect shoes

Dnes vám chci ukázat moje nové botičky. Musím se s vámi prostě poděli, protože z nich mám největší radost ! Chodila jsem se na ně dívat dlouho a konečně jsem se rozhodla ke koupi. Na noze totiž vypadají naprosto úžasně :) Moc ráda nosím podpatky, ale nikdy bych si je nevzala třeba do školy nebo do města, protože v Liberci se opravdu moc po těch kostkách nedá. Tohle jsou ale kecky na platformě a naprosto jsem si je zamilovala, protože se dají sladit jak do elegantního, tak do sportovního stylu ! :) Brzy vám je ukážu i v outfitu.
A co vy a kecky na platformě? Líbí se vám? :)




9 komentářů :

  1. né všechny boty tohohle typu se mi líbí, ale tyhle jsou zrovna super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. aaaach fakt su perfektne... ale co z toho ked na ne mam vyssiu vysku ako je vhodne :D

    + GIVEAWAY u mna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem právě malinká, takže mi to vyhovuje :D

      Vymazat
  3. Krásné, taky přemýšlím o jejich koupi.. Jsou pohodlné? :)

    OdpovědětVymazat