úterý 18. září 2012

School outfit

Zdravím ! :) Dnes pro vás mám rovnou dvě změny. První jste si už určitě mohli všimnout. Předělala jsem trochu vzhled stránek, protože už mě fialová nějak přestala bavit. Myslím, že takhle světlé se mi to líbí mnohem víc. Shodou náhod je světlý i můj dnešní outfit do školy, který jsem vám dnes nenafotila, ale natočila. Ano, je to video. Líbí se mi hodně videa amerických slečen, které takhle ukazují svoje outfity. Myslím, že je to něco jiného a vám se to snad taky bude líbit.
P.S. Poprvé jsem pracovala v programu na úpravu videí, tak omluvte některé chyby a nedokonalosti. Časem to doufám bude lepší :)

4 komentáře :

  1. Haha takové moc kratunké, ale outfity formou videa se mi taky líbí, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, je hodně krátké :D ale chtěla jsem to jen zkusit, snad se mi to příště povede líp :)

      Vymazat
  2. Nový vzhled vypadá dobře, mám rádo takovéto jednoduché designy :) Outfit je také super. Video je super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéj s tým videom to je super nápad, nabudúce kľudne sprav aj dlhšie baví ma to! :D Inak pekný outfit :)

    OdpovědětVymazat