středa 12. září 2012

Sport success

Jednou jsem na formspringu dostala otázku, jestli dělám něco pro své tělo. Zamyslela jsem se, proč nevážím aspoň 200 kilo. Kdybyste viděli kolik já sním sladkostí, čínských polívek, cheeseburgerů a dalších nezdravích věcí... Vážně nevím :D Takže zdravé jídlo to určitě nebude. Občas ale s rodinou vyrazíme na nějaký výlet. Někdy jsou to kola, někdy kolečkové brusle :) Takže sportu se určitě nevyhýbám. A jelikož tenhle víkend bylo nádherné počasí, nezaváhali jsem a vyrazli do Německa. Mají tam spoustu tras pro kolečkové brusle nebo cyklisty. My jsme jeli okolo velkého jezera a byl to moc hezký výlet. Samozřejmě mám pro vás fotky, tak snad vám aspoň trochu zlepší náladu v tomhle upršeném a zamračeném počasí :)





3 komentáře :

  1. To je drsné, jakbydlíš hned u hranic, že můžete takhle jet do Německa na kolečkáčích :D Zní to úplně dobře! A taky se divím, že nevážím tunu, jím tolik nezdravého a tučného jídla, ach jo.

    OdpovědětVymazat
  2. V němcku je to super. Já se tam teda spíš jen jezdím válet k vodě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Milujem korčuľovanie :) V Nemecku to muselo byť supeer ;)

    OdpovědětVymazat