pondělí 10. září 2012

Summer, where are you?!

Po milionech let mám pro vás opět článek. Dneska to bude o mém outfitu, který už tady taky nebyl dlouho. Jelikož počasí je poslední dobou opravdu zvláštní, tak vůbec nevím co na sebe. Teda spíš jestli vzít kraťasy ve kterých ráno zmrznu, nebo kalhoty, ve kterých mi zase bude vedro odpoledne. Většinou to vsadím na ty kalhoty, protože vedro už moc není, za to zima je ráno opravdu hrozná ! Mám na sobě ještě sáčko a šátek, protože ten den nebylo teplo ani odpoledne. Nebudu to zdržovat a doufám, že se vám budou fotky líbit :)






sáčko/blazer - Reserved
šátek/shawl - H&M
svetřík/sweater - Lindex
kabelka/purse - Gate
náramek/braclet - from Paris
džíny/jeans - New Yorker
mokasíny/slip-ons - Six

3 komentáře :

  1. Pěkný šátek ;) A řeším úplně stejný problém, dnes jsem si vzala šortky a nadkolenky a stejně mi bylo odpoledne vedro :D Měla jsem nadkolenky shodit!

    OdpovědětVymazat