neděle 16. září 2012

Weekend, please don´t end

Achjo, tak už je zase konec víkendu a musí se do školy. Vůbec se mi tam nechce :( Tenhle víkend jsem si užila moc. Byla jsem s kamarádkou v zoo a krmila jsem malé kozičky nebo se mi podařilo vtrhnout do sálu, plného společensky oblečených lidí, v džínách a mikině :D Mám tady pro vás pár random fotek, aby tenhle článek o něčem taky byl. Nějak se mi nechce tahat foťák a tak teď nemám žádné pořádné fotky.
Užijte zbytek víkendu :-*
 já a moje nejlepší M. v zoo :)

 pokoušela jsem se být kreativní

sestřička ♥

6 komentářů :

  1. Milujem bielu farbu na nechtoch!
    A na prvej fotke ste krásne, taktiež účes tvojej sestričky je rozkošný!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné nehtíky a ta první fotka je krásná :)
    Jinak jsem tvým novým followerem :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za komplimenty a moc si toho vážím ! :)

      Vymazat
  3. Bílý nehty, to už jsem neměla snad pět let...skvělá inspirace.
    A všechny tři jste kočky ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat