pondělí 1. října 2012

5 things

Na mém oblíbeném blogu se mi zalíbil článek 5 things. Je to o pěti různých věcech, které vám v daném měsíci udělaly radost a potěšily vás. Může to být cokoliv. Proto jsem si dnes pro vás připravila právě tenhle článek o tom, co potěšilo mě v měsíci Září.
1. Bubble tea
Měla jsem velkou radost, když konečně i u nás v Liberci otevřeli stánek s touhle mňamkou. Většinou jsem jen tiše záviděla a nedokázala si představit jak moc dobré to bude. Teď už jsem vyzkoušela 2 příchutě a těším se až zase příště vyzkouším další. Mňam !

 2. Týden volna
Už jsem se o tom zmiňovala. Týdenní relax od školy přišel v pravou chvíli. Celý týden krásné počasí a dlouhý spánek. A teď budeme mít ve škole aspoň pěkně teplo, když máme ty nové okna :)
 3. Legíny z nové kolekce H&M
Celá nová kolekce HM s tváří Lany Del Rey se mi moc líbí ! Ty svetry a barvy naprosto miluju. Dokud ale není úplně zima, chci si pořídit tyhle úžasné legíny. Zamilovala jsem si jejich potisk a něco takhle barevného mi pěkně rozveselí podzim. 
 4. Nový fén
Měla jsem jen takový malý a strávila jsem foukáním snad milion let. Teď už to je hned a baví mě difuzér, který udělá něco jako plážové vlnky.
 5. Film Marley a já
Tenhle film se mi moc líbil a zlepšil mi hned náladu. Ještě když v něm hrají hlavní roli dva oblíbení herci a nejroztomilejší pejsek ! :)

4 komentáře :

  1. Verunky blog je super :) Tenhle typ článků mě moc baví :) Taky jsem ráda že v liberci konečně otevřeli bubble tea :)

    OdpovědětVymazat
  2. Film Marley a já jsem viděla několikrát a pokaždé u toho bulim jak malá :D

    OdpovědětVymazat
  3. Parádny post,takéto sa mi páčia!;)

    OdpovědětVymazat