sobota 27. října 2012

Asos haul

První objednávka z eshopu asos a jsem moc spokojená ! Pokud chcete vědět co pěkného se skrývá v krabičce, čtěte dál. :)


Ano, je to tenhle zlatý náramek, říkající "Ahoj" každému, kdo se na něj podívá. Už když jsem ho viděla na stránkách, přišel mi roztomilý :) A tak je můj.
Já bych vám ale chtěla říct hlavně něco o stránkách Asos.com.

  • nakupování je tam snadné, jen vyplníte váš profil se číslem karty a tak dále a pro další nákupy už se nemusíte o nic starat, protože stránka vaše údaje chytře uloží
  • doprava je zdarma po celém světě, takže napsané ceny jsou konečné
  • velmi rychlé dodání, něco okolo 4 dnů
  • moc dobře zabalené (můžete si všimnout, že můj malý náramek přišel v tak velké krabici a úplně v pořádku)
  • skvělá spolupráce (v balíčku vám přijde i takový dopis, který jim můžete poslat, kdyby se vám něco nelíbilo, nebo měli nějaké připomínky)
  • navíc jsou tam teď 70% slevy, takže já už čekám další věc, kterou jsem si objednala ve skvělé slevě :)































Na závěr bych ještě chtěla říct, že jsem si vše platila sama a nebyla jsem donucena k žádné reklamě ani propagaci.
Mějte krásný den !

7 komentářů :

  1. smím se zeptat, jak přesně se to platí? Vůbec se v tom nevyznám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že to není tak složité :) prostě si klikneš na věc, která se ti líbí a tam je tlačítko Add to Bag nebo tak nějak. potom se dostaneš do toho menu tam už jen vyplníš, co po tobě chtějí a dáš Continue :) takhle se to špatně popisuje, ale snad si to pochopila :)

      Vymazat
  2. Haha taková mega krabice a takový náramek :D Drsné. Poštovné zdarma se mi líbí, jdu omrknout slevy.

    OdpovědětVymazat
  3. Vím jak se to objedná ale ptala jsem se jak se to platí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. platí se to přes účet :) peníze se automaticky převedou, když si něco objednáš :)

      Vymazat
  4. Ahoj Týnuš,
    jak říkáš, poštovné je tedy zdarma a clo se taky žádné neplatí?
    Kristýna ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, poštovné je zdarma a s tím clem to je takové složité.. nikdy nevíš jaký balíček si celníci vyhlídnou :) ale pokud si objednáš něco, co stojí více jak 22eur tak se clo většinou platí :)

      Vymazat