sobota 13. října 2012

Autumn outfit

Takže podzim už je definitivně tady a léto můžeme čekat zase za rok. Proto pro vás mám dnes takový můj typický podzimní outfit, který běžně nosím. Hlavní je šála, bez které ven nevyjdu, teplý svetřík a teplé sáčko nebo kabátek :) Jinak se omlouvám za kvalitu, opět jsem byla moc líná tahat sebou foťák a tak jsou fotky focené z mobilu.

 Možná znáte takové to udělátko, s kterým si vytvoříte pěkný drdol. Já ho bohužel nikde nesehnala a tak jsem byla tvořivá a vyrobila jsem si ho z ponožky. Možná vám udělám nějaký DIY článek, jak na to, protože to je super lehké a vypadá to bezvadně :)

byla jsem si natrhat levanduli do pokoje :)

šála/scarf - Relax
sáčko/balzer - Gate
kabelka/handbag - Reserved
džíny/jeans - Tally Weijl
boty/wedges sneakers - Graceland (Deichmann)

5 komentářů :

  1. udělátko prodávají v H&M :))) ale ukaž DIY :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, ale v našem H&M už jsem ho nenašla :(

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší, hezký outfit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takéto jednoduché a pritom krásne outfity nosím v toto obdobie najradšej! Moc pekné ;)

    OdpovědětVymazat