středa 10. října 2012

Birthday presents

Tak jsem zase o rok starší. Narozeninová oslava byla bezvadná a měla jsem ten nejlepší dort. Včera jsem byla na kamarádčině prodloužené a moc jsem si to užila. Poprvé jsem si lepila umělé řasy a nakonec se to celkem povedlo. Dnes jsem ve škole málem usnula a ještě mám na noze puchýřek z těch vysokých podpatků. No nebudu si stěžovat. Abych mluvila k tématu, tak dnes bych vám chtěla ukázat, co pěkného jsem dostala k narozeninám :) Zapomněla jsem vyfotit nádhernou zarámovanou koláž společných fotek od nejlepší kamarádky a toho nejroztomilejšího plyšového králíčka.



 Náhrdelník z New Yorkru, propiska od sestřičky, Mozartovy krychle? :D
 Roztomilé nadkolenky z Reserved.
 Peplum tílko z Orsay.

 Nejvíc heboučký svetřík z Orsay.

 Tenhle úžasný svetr jsem si vyměnila s jednou slečnou a dala jsem si ho jakoby k narozeninám. Myslím že úžasný úlovek ! :)

2 komentáře :

  1. Mnam tu Lindtku bych si dala! A celkově jsi dostala super dárečky. Rozpáraný svetr chci vidět co nejdřív na tobě :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné dárky jsi dostala! Ten poslední svetr je kouzelný

    OdpovědětVymazat