pondělí 8. října 2012

Happy birthday to me !

Dnes mám narozeniny ! Juchůů :) Včera už jsem to oslavila s rodiči a dnes je to oficiální. Jdu s kamarádkou do divadla a už se moc moc těším. Jinak pro vás mám můj oslavenecký outfit a pár fotek z oslavy. Měla jsem ten nejlepší dort ! Mňam. Tak se mějte krásně a sluníčkově jako já ! :)




 trench coat - F&F
shirt with collar - Amisu
peplum skirt - Oodji
heels - Jennifer (CCC)





10 komentářů :

  1. ten kabátek ti strašně sluší! Mohu se zeptat odkud je? A mimo jiné všechno nejlepší a pořádně to oslav. Ten dort ti závidím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé ty jsi ale kočka! Skvělý top a sukně, i trench. A dodatečně všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  3. Dodatočne všetko najsam! Krásne fotky,vidno že si si užila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Opožděně přeju všechno nejlepší :) Máme stejný kabát :)

    OdpovědětVymazat