čtvrtek 25. října 2012

Trip

Konečně zase nějaké to volno a čas se pořádně vyspat. Díky za podzimní prázdniny ! :)
Dnes pro vás mám článek se spousty fotkami. Jsou z víkendu, kdy jsme byli na úžasném výletě. Byl to asi poslední teplý den, který jsem zažila tento rok. Bylo opravdu teplo, takže jak můžete vidět na fotkách, chodila jsem klidně jen v tílku.
Užívala jsem si hlavně focení s foťákem. Nafotila jsem spoustu fotek a pro vás jsem vybrala ty nejlepší. Doufám, že se vám budou líbit :)


























3 komentáře :

  1. Musel to být opravdu velmi pěkný den... Teplé podzimní dny jsou velmi pěkné... všude barvičky a sluníčko, nemám ráda ty zatažené dny bez sluníčka, s mlnou a seštěm...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím ! taky nemám ráda ty zatažené dny s mlhou :(

      Vymazat
  2. Nádherné fotky, musel to být krásný výlet :)

    OdpovědětVymazat