neděle 7. října 2012

WeekEND

Zdravím ! Právě jsem dodělala dvě knížky do čtenářského deníku. Uf ! (Opsala jsem to částečně z internetu, tak pšt!) Nemám teď vůbec čas číst nějaké knížky a upřímně kolik studentů doopravdy přečte za měsíc 500-ti stránkové knihy? Ale dost o tomhle. Snažím se užívat si víkend naplno a na školu moc nemyslet. Včera jsem se byla s kamarádkou podívat na fotbale a bylo pěkně teplo. Škoda že příští týden už se má ochladit :( Sun, please don´t leave us !

 Mám nový štětec na oční stíny. Teď by to chtělo ještě nějakou super paletku očních stínů ! :)
Nakonec písnička, která mi dodává dobrou náladu. Tak snad jí dodá i vám :)

2 komentáře :

  1. I já si snažím užívat víkend a nemyslet moc na školu i když to moc nejde, když člověka čeká v pondělí zápočtový test z němčiny, ale i tak... máš pravdu o víkendu je třeba odpočinout si od školy... :)

    OdpovědětVymazat
  2. škola ma tiež ubíja..:D píšem poznámky zo všetkého už dva dni :D

    http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/2012/09/naramkova-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat