sobota 3. listopadu 2012

5 things: October

Říjen nám už skončil a tak pro vás mám opět článek o 5-ti věcech, které mě potěšily a udělaly radost.
1. Postcrossing
Projekt, který mě hned zaujal. Stačí se jen zaregistrovat tady a pak už si jen vylosujete úplně náhodnou adresu lidí, po celém světě. Když dotyčnému váš pohled přijde, zaregistruje kód, který jste dostaly a napsaly na pohlednici. Potom už se můžete těšit na to, jak někdo jiný zase pošle krásný pohled vám. Vždycky se moc těším, až najdu ve schránce další pohled :)

 2. Králíček
Ano já vím, už nejsem malé dítě. Ale plyšáky miluji stále. Tohohle roztomilouše jsem dostala k narozeninám od nejlepší kamarádky ♥
 3. Antistresový sprchový gel
Tenhle sprcháč od Dermacolu je bezvadný ! Opravdu moc krásně voní a naprosto jsem se do té vůně zamilovala. Nevím, jestli mě zbaví stresu, ale za vůni má jedničku :)
 4. Šály
Na podzim to nejlepší ! Jsou skvělé jako doplněk, ale jsou taky praktické a ochrání vás proti nepříjemnému větru. Věc, bez které teď ven nevyjdu :)
 5. Sweet seventeen
V říjnu jsem oslavila 17. narozeniny. Měla jsem krásnou oslavu a dostala jsem bezvadné dárky. No kdo by neměl rád narozeniny, že? :)

3 komentáře :

  1. jéj tak ten sprcháč si určite kúpim :)
    http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Máš super blog! a proto jsem tě nominovala do blogérského TAGU...takže jestli chceš potěšit čtenáře tím,že se toho o tobě dozví víc tak se zúčastni http://magwats.blogspot.cz/2012/11/tag.html ...budu moc ráda ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ten nápad s těma pohlednicema se mi moc líbí :) králíček je boží :)

    OdpovědětVymazat