úterý 20. listopadu 2012

Goodies

Zdravím. Dnes bych vám chtěla ukázat pár maličkostí, které jsem si pořídila. Momentálně si teď moc věcí nekupuju, protože šetřím na vánoční dárky a hlavně na dárečky, které si chci pořídit pro sebe k Vánocům. Takže zatím jenom takové drobnosti. Doufám, že se máte krásně ! :-* 

Jako první tady mám úžasně vonící krém na ruce, ze zimní edice Essence. Pořídila jsem si ho ve slevě a musím říct, že opravdu pěkně ruce hydratuje. A ta vůně ! ♥
Jako další jsem si ve slevách pořídila tenhle pudr, který v sobě má třpytky. Budu ho asi používat jen na tváře, protože třpytky jsou celkem výrazné a tak nechci abych se celá třpytila. Přiznám se, že jsem si ho koupila hlavně kvůli nádhernému obalu. Ani jsem netušila, že uvnitř se skrývá ta nejkrásnější a nejhebčí labutěnka ! ♥

Po hair cuff už jsem pokukovala dlouho. V H&M měli tenhle leopardí a tak jsem měla jasno ! Myslím, že tenhle je bezvadně originální :)

Když jsem si pořídila bezvadnej štětec na stíny, potřebovala jsem samozřejmě taky nějakou bezvadnou paletku stínů. Když jsem objevila tuhle, musela jsem jí mít. Myslím, že je praktická a bude se hodit na cesty.
Miluju levanduli a její vůni, takže jsem tomuhle sprchovému gelu neodolala. Už se těším, jak budu vonět levandulově.


4 komentáře :

  1. Taky jsem narazila na výprodej té starší kolekce od essence a vzala si hned několik věcí, ale pudr jsem tam bohužel nechala - už jen kvůli té labutěnce jsem si ho kurňa měla vzít :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pudr je roztomilý :) Levenduli taky miluju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hi!! Nice blog!!
    Follow you from Spain!

    Look at my blog:
    http://elblogdeamayalavid.blogspot.com.es/
    I wish you like it!!

    Kiss!!

    OdpovědětVymazat