úterý 27. listopadu 2012

It shoes !

Konečně jsou moje ! Dlouho jsem tyhle botičky měla na svém wishlistu a čekala, až si je budu moct pořídit. Jelikož jsem celkem malinká, mám ráda boty na podpatku. Nový trend a boty na klínu se mi líbí ještě víc, protože v takových botách můžu být vyšší a zároveň běžet do školy nebo na autobus :D Jsou navíc i pohodlné a teploučké ♥

Tyhle krásky jsou z CCC. Musím na ně ale dávat pozor, protože je to módní obuv. Kdo ještě nevíte co to znamená, tak jsou to boty, které jsou vyrobené hlavně na základě vzhledu, ale ne životnosti. Takže případná reklamace při poškození asi nebude úspěšná :(


Doufám, že se máte krásně ! :-*

16 komentářů :

  1. To máš teda odvahu koupit si módní obuv.. já bych jako módní obuv koupila maximálně nějaké boty na ples, ve kterých vím, že bych ven nechodila.. Ale vzhledově jsou moc pěkné :) myslím, že se ti za chvilku ten semiš sedře..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to nie je pravda. Na väčšine topánok je napísané módna obuv. Napríklad taký deichmann to má skoro na každej jednej topánke. Sama vlastním z deichmannu takúto "módnu obuv". No aj pri mojom nadmernom chodení, bežaní, okopávaní sa s nimi ešte nič nestalo. Takže sa neboj a v pohode ich nos:)
      A sú nádherné, také by som tiež brala:)

      Vymazat
  2. Nádherné sú! :) ja mám také čierne ale teda bežať v nich na bus, nikdy viac :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v těhlech bych se taky neodvážila běžet na bus :D měla jsem na mysli obecně boty na platformě (konkrétně moje kecky) :)

      Vymazat
  3. ono nezáleží na tom či to je alebo nieje módna obuv.... Z vlastnej skusenosti viem, že Deichmann zreklamuje hned, nemá problém jak s vrátením peňazí tak s výmenou tovaru....v CCC som si kúpila boty 2x a 2x mi neuznali reklamáciu (pričom odlepená podrážka po 3.noseniach do auta a do školy fakt nieje moja vina) no tak za mňa táto sieť už nikdy....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale inak su fakt krásne !!!! :) tak držím palce aby vydržali! :)

      Vymazat
    2. souhlasím ! botky z Deichmannu jsou bezvadný, ale s CCC počítám, že reklamaci nevezmou :( děkuji ! budu na ně dávat pozor, tak snad vydrží :)

      Vymazat
  4. Modní nemodní obuv, dnes už to je skoro na každé obuvi z Deichmannu nebo CCC, nevybereš si. A mě se většinou líbí jenom ta modní :D
    Ty tvoje jsou moc krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě to je ten problém, že ta módní se líbí a nejde odolat :D děkuji ! :)

      Vymazat
  5. Přesně tyhle jsem si chtěla hrozně dlouho koupit,ale dost jsem se bála toho semiše..a taky toho,jak jde vidět,že jsou botky lepené.A jak se tady píše..v CCC mívají s reklamacema dost problémy:(Ale botky jsou to krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky se toho bojím no :( děkuji

      Vymazat
    2. a tož lepené...co dnes není lepené že? :) mám botky zn. MUSTANG za 95 Eur a tiež su lepené.....ale ak mi neuznajú reklamáciu náhodou niekedy, otrepem im ich o hlavu! :D

      Vymazat
    3. Za podzim jsem stihla zlikvidovat už troje boty,ale ne mou vinou...Prostě se ty klínky hned odlepují:(Naštěstí v Deichmannu neměli problém s reklamací..A v Croppu taky ne,spíš naopak,jsou tam fakt vstřícní:) Takže jsem zase bez bot a zase hledám:D... Zase uvažuju nad CCC..ale ten semiš..a ty problémy s reklamacema u nich...nevím nevím:(

      Vymazat
  6. Jsou krásné :) Dneska je modní obuv snad všechno, jednou jsem to dokonce viděla napsané i u botasek :D Dokonce jsem v některých obchodech viděla vysoce modní obuv a tu podle popisu máš mít asi jen vystavenou na poličce :)

    OdpovědětVymazat
  7. oh, překrásné botky! :O moc krásné:)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné jsou!♥ Ale nedokážu si představit, že bych v nich běžela do školy nebo na autobus :D

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat