pondělí 5. listopadu 2012

Lace dress

Možná si vzpomínáte, jak jsem vám psala o náramku, který jsem si objednala z asos.com. Probíhaly tam nějakou chvilku slevy až 70% a to bych byla hloupá, kdybych takovou bezva možnost promeškala. Už dlouho jsem sháněla nějaké pěkné šaty na kamarádčinu prodlouženou. Většina levných, pěkných a v malé velikosti byla vyprodaná. Pokud chcete vědět, jaké jsem si nakonec objednala, rozklikněte si článek :)




Tak to jsou moje krásky ! Líbí se vám? Já myslím, že jsou skvělé a naprosto jsem si je zamilovala ! 
Trochu jsem se bála, že mi nebude velikost sedět, ale všechno je skvělé. Vzala jsem si velikost 6 a normálně mám XS, S. 
Dodání mimochodem bylo taky velmi rychlé ! Myslím, že něco okolo 4 dnů, což je skvělé :) 
Jako další, bych chtěla zmínit to, jak mi šatičky přišly zabalené. Pokud jste četli můj minulý článek, tak víte, že mi malinký náramek přišel ve velké krabici ještě s polštářky se vzduchem. Tyhle šatičky, mi ale přišli jen v tenké plastové tašce, která se může jednoduše roztrhnout. Naštěstí přišly šatičky v pořádku, ikdyž trochu pomačkané :) 

8 komentářů :

  1. wau krásne sú :) ale na ne treba mať aj super postavu...takú akú máš ty...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou opravdu nádherné, hned jsem je šla na asos hledat :D Pokud bych si je koupila, tak doufám, že se v nim v kulturáku na nějaké akci nepotkáme :D myslím, že ani jedna z nás by nebyla ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to by opravdu nebylo pěkné :D ale i to se stává, hlavně když jsou nějaké šaty z NY ve slevě, tak je pak polovina holek stejná :D

      Vymazat
  3. Také jsem si teď objednávala z Asosu šaty! :) Měli slevy, takže moje šaty byly cca o půlku levnější :) Ty tvoje jsou krásné, moc se mi líbí krajka!

    OdpovědětVymazat
  4. Na ramínku nic moc, ale na těle skvělé!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  5. Na ramínku moc hezky nevypadají, ale na tobě vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na tebe vyzerajú prekrásne! Dobrý výber :)

    OdpovědětVymazat