neděle 18. listopadu 2012

Pupupidu

Přeji krásný zbytek víkendu.
Dnes pro vás mám jen jednu narcistickou fotku. Vyfotila jsem jí předtím, než jsem šla na kamarádčinu prodlouženou. Už jsem se o tom zmiňovala v minulém videu. Mám na sobě řasy od Essence a lepidlo které opravdu zprůhlednělo a skvěle drželo celou noc :) Potom taky náušnice z Gatu a šatičky z asosu, které byli několikrát pochváleny. Určitě vám ještě ukážu pěkné fotky, které přímo tam fotil profesionální fotograf.
Pokud se vám líbil můj outfit s kabátkem, který jsem vám ukazovala, můžete mi dát like na facebookové stránce Faschion Challenge tady. Děkuji ! :-*


2 komentáře :

  1. Fotka mi vyrazila dych , tie mihalnice vyzerajú úžasne a krásne vyzeráš :) Teším sa tie ďalšie fotky :)
    http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Si riadna kočka! Mihalnice ti mooc pristanú ;)

    OdpovědětVymazat