středa 7. listopadu 2012

TAG

Nedávno jsem byla nominována Mag na blogerský Tag, ve kterém se o mě můžete dozvědět něco víc ! Mám ráda takové tagy a ráda je čtu, nebo o nich sleduji videa, takže jsem se rozhodla ho přijmout a odpovědět na 11 otázek, které pro nás Mag vymyslela. Tak doufám, že se budete bavit.

Napiš o sobě 11 zajímavostí
  1. Vypadám jako hodná holka a přitom tak hodná nejsem :D Vystupuju tiše a nejsem většinou středem pozornosti, ale jakmile jsem v okruhu lidí které dobře znám, chovám se jinak. Hodně lidí řiká, že jsem anděl s ďáblem v těle, nebo že na mě platí přísloví, tichá voda břehy mele :)
  2. Nejsem žádná šprtka. Naopak jsem docela flákač. Ve škole nemám nejlepší známky a vůbec mě nebaví se učit :/
  3. Nerada si piluji nehty. Je to pro mě hodně nepříjemné a nesnáším ten zvuk a pocit když pilníkem přejíždím po nehtu.
  4. V budoucnu, by mě strašně bavilo dabovat filmy nebo pohádky.
  5. Když mi bylo asi 12 let, absolvovala jsem kurz pro manekýnky a fotomodelky.
  6. Miluju animované pohádky !
  7. Jsem hodně vybíravá co se týče jídla. Nesnáším špenát, všechno maso kromě kuřecího, vajíčka, houby..... Nebudu to radši všechno vypisovat :D
  8. Až dostuduju, chtěla bych jet do Anglie nebo Ameriky dělat au-pair.
  9. Strašně moc se chci vždycky dívat na nějaký horor a ráda se bojím. Potom ale třeba ještě týden nemůžu usnout a stále poslouchám různé zvuky, nebo se bojím podívat do zrcadla :D
  10. Nesnáším chrápání ! Vlastně jakýkoliv zvuk večer. Usínám při naprostém tichu.
  11. Miluju spánek ! Dokážu spát klidně do 2 odpoledne :D
Odpověz na 11 otázek, které pro tebe bloggerka vymyslela
  • Tvůj největší cíl v životě?
Nestanovuji si cíle, ale chtěla bych se mít v životě dobře a být šťastná a spokojená. To je asi můj hlavní cíl.

  • Jak ses dostala k blogu? Co tě vedlo k založení?
Pamatuju si, jak jsem jednou něco hledala na googlu a vyhodilo mi to obrázek Pavlíny, který se mi moc líbil. Pročetla jsem si její blog a byla nadšená nad jejími obrázky. Když jsem zjistila, že takových blogů existuje víc, okamžitě jsem si našla stránku, kde si blog založit a chtěla jsem taky mít tak pěkné stránky a přidávat tak pěkné fotky. Zatím na tom pracuji a asi nikdy nebudu mít krásné fotky jako Pavlínka a ostatní, ale moc mě to baví a to je asi hlavní :)

  • Oblíbená značka oblečení nebo obchod?
Nemám úplně vyhraněný nejoblíbenější obchod nebo značku, ale ráda chodím do H&M, Tally Weijl a co se týče doplňků tak jednoznačně Six !

  • Země/stát, který by si chtěla navštívit?
Určitě bych se ještě jednou chtěla podívat do Paříže, protože to je kouzelný město ! Pak bych se ráda podívala do Londýna a New Yorku a celkově bych nejradši procestovala celý svět :D

  • Oblíbený seriál/film?
Já moc seriály nesleduju, ale ráda se podívám na Simpsonovi nebo Futuramu. Oblíbených filmů mám víc. Ale ty, na který se můžu dívat znova a znova jsou Hříšný tanec, Pretty woman nebo Ďábel nosí Pradu.

  • Styl hudby? zpěvák/zpěvačka/skupina
Poslouchám skoro všechny styly. Hip hop, rap, RnB, pop... Pokud mám říct nějaký jména, tak to je Paulie Garand, Rihanna, Rita Ora, J. Cole, Mac Miller, Nicky Minaj... Jo a miluju Guns n' Roses ! ♥
  • Tvoje vysněné povolání?
Vysněné povolání je politik. Nic nedělat a mít velký prachy ! :D

  • Které roční období máš nejradši?
Jednoznačně léto !

  • Máš ráda sladkosti? Jestli ano jaké?
Mám ráda je slabé slovo. Miluju sladkosti ! :D Oblíbila jsem si Mixle Pixle od Jojo a právě je teď užírám. Jinak miluju všechno od čokolády (jahodová Milka), zmrzliny (karamelová od Carte d'or) až po sušenky (Twix, Snickers, malinová Deli) a bonbony (Jojo vexta, Katjes).
  • Oblíbená značka kosmetiky?
Rimmel, Maybelline, Dermacol a za nízké ceny i Essence.

  • Tvoje oblíbená kuchyně? Jídlo?
Poslední dobou jsem si oblíbila čínskou kuchyni (čínské instantní polévky, nudle). Miluju taky italskou (pizza, špagety).

Uf a je konec. Je to docela sloh a tak chápu, že se vám to asi nechtělo číst celé :D Mě to ale bavilo a ještě jednou děkuji Mag za nominování.
Teď bych měla vybrat 11 blogerek a vymyslet pro ně otázky, ale jelikož už jsem na hodně blozích tento tag viděla, nerada bych někoho označila po druhé. Proto nominuji Vás všechny, kdo v tomto řetězovém tagu chcete pokračovat ! Klidně napište, že jsem Vás nominovala já :)
Mějte se krásně a děkuji za krásné komentáře, které mi každý den vykouzlí úsměv ! :)

4 komentáře :

  1. Já jsem na tom s tou 1 úplně stejně :D Skvělý článek, hrozně mě bavil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravdu? :D jinak děkuji ! myslela jsem, že u toho usnete nudou :)

      Vymazat
  2. Když čtu ty zajímavosti v hodně z nich se taky vidím :DD ;) jinak nemáš zač ..mě to taky baví číst :)

    OdpovědětVymazat
  3. ,,Vysněné povolání je politik. Nic nedělat a mít velký prachy ! :D" Tak tohle mě pobavilo! :D Povedený tag :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat