čtvrtek 6. prosince 2012

Christmas giveaway

Přeji pěkný zasněžený den. Teda aspoň u nás dneska celý den sněží a mám z toho úplně vánoční náladu.
Dnes pro vás mám takové malé poděkování. Každý den mě těšíte milými komentáři a už je vás tu okolo 90 followers ! Proto bych vám, konkrétně dvěma výherkyním, chtěla dát dáreček k Vánocům a zároveň poděkovat za Vaší přízeň, které si vážím :)
Pravidla jsou všem asi úplně jasná:

  • být můj follower přes GFC
  • napsat komentář se svým emailem, na který vás v případě výhry kontaktuji a parfém, který byste chtěly vyhrát
P.S. Výhry nejsou od sponzora, ale vybrala a koupila jsem je pro vás já. Oboje krásně voní, tak si držte palce ať právě vy můžete takhle krásně vonět :)


14 komentářů :

  1. Chtěla bych vyhrát parfém Bruno Banani,konkrétně tenhle měla mamka a úžasně mi voněl:-) Byl by to krásný vánoční dáreček.
    Ke čtenářům gratuluji,zasloužíš si je:-)

    grygarcikova.karin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já zas zbožňuju Mexx black, tak tu :)

    r.choc@me.com

    OdpovědětVymazat
  3. Milujem obe vône :) Práve som minula svoj, takže by sa nový parfém určite hodil :)
    didala270@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Nečuchala jsem ani k jedné a hezký jsou obě, tak bych se v případě výhry nechala překvapit :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, to je super!:)
    kopalova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. jejoo voňavka vždy poteší :)
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. v případě výhry se nechám překvapit neb ani jeden neznám :D
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já chci tu černou Mexxku!!! Strašně moc mi voní ♥
    slovakova.anna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. j.nikca@seznam.cz
    Tak to je dilema, obě vůně mi moc voní, takže by mi to bylo asi jedno jakou bych vyhrála :)

    OdpovědětVymazat
  10. valcikovam@seznam.cz
    Asi Bruno Banani :) Voní krásně.

    OdpovědětVymazat
  11. vlckova.simona@gmail.com
    Nepoznám ani jednu vôňu takže, nevedela by som si vybrať. Poteší snáď každá :)

    OdpovědětVymazat
  12. kitti.pastorekova@gmail.com

    je mi to jedno :) asi tú ružovú !

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé černou mexxku miluji :-)). Je to 13 komentář a 13 prosince mám svátek, tak snad konečně poprvé v životě vyhraji a 13 mi bude štastným číslem :-).
    Tvuj blog sleduji už dlouho, ale komentáře nepíši :-) si super. Takže za mě určitě MEXX.

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. juuuu obe klidne:D
    dcmiky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat