úterý 4. prosince 2012

Feel beautiful

Dnes jsem si pro vás připravila článek, ve kterém bych vám chtěla ukázat, jak se líčím. Jsou to hlavně fotky, jak vypadám nenamalovaná a potom upravená. Už jste mi o to několikrát psali a proto jsem to pro vás udělala :) Ještě jsem natočila video, ale to ještě musím sestříhat, takže ho přidám později. Zatím jen fotky. Tak doufám, že se vám budou líbit :)

Doufám, že se mě na fotce vlevo neleknete :D Nejsem učesaná, v pyžamu a bez makeupu.
Na řasy, jsem použila tuhle řasenku od Yves Rocher a nakonec jsem řasy ještě pročesala touhle od Maybelline.
Potom jsem použila BB cream pro mastnou pleť od Garnieru, bronzer a rtěnku.
Všechno vám ještě pořádně ukážu ve videu :)

3 komentáře :

  1. Super fotky a teším sa na video!
    btw, ty si krásna aj bez makeupu :))

    OdpovědětVymazat
  2. tie oči vyzerajú úžasne :) teším sa už na to video ! x

    OdpovědětVymazat