čtvrtek 13. prosince 2012

Get ready with me

Dnes pro vás mám slibované video ! Natočila jsem pro vás všechno co dělám, když jdu ven a chci se trochu upravit. Takže to nebude jen o makeupu, ale i o vlasech :)
Jinak bych se chtěla ospravedlnit, že nejsem žádná profesionálka v líčení a pro každodenní líčení nenosím stíny. Budu ráda když nebudete tolik kritičtí :)
Mějte se krásně :)

7 komentářů :

  1. super video, pôsobíš veľmi sympaticky...najmä ten koniec....inak moje denné líčenie tiež obsahuje len makeup ( BB mi nesedí snáĎ žiaden), bronzer, riasenka a rúž. :) a závidim to že si vieš upraviť vlasy.....ja som na to ľavá a hlavne ich mám veľa :D a sú kratšie, len po plecia takže nič na nich nevyzerá dobre

    OdpovědětVymazat
  2. já též pro každodenní líčení nenosím stíny :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Supr video :)) krásnej župan :]

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné video! Moc se ti povedlo :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné video! :) můžu se zeptat jaké štětce používáš? A jak je celý název té kulmy? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) používám štětec z H&M a kulma je remington ci 95

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat