pondělí 10. prosince 2012

❄ Hello winter ! ❄

Všem přeji krásné odpoledne !
Nevím jak u vás, ale tady nepřestává sněžit a máme tu tolik sněhu. Nevím proč, ale úplně mi ten sníh dělá hezkou vánoční náladu. Dneska jsem šla do školy ve válenkách a protože mají úplně plochou podrážku, klouzala jsem se jako na běžkách :D 
Jinak k dnešnímu outfitu. Konečně jsem si mohla vzít některé kousky, jako je tenhle svetřík, který čeká celý rok ve skříni až nastane zima a sníh. Taky mám na sobě botičky, o kterých jsme vedli diskuzi tady. Už jsem je měla několikrát na sobě a stále jsou v super stavu !
P.S. Stále se můžete zapojit do Giveaway, kterou ukončím tak, aby vám dárečky stihly přijít pod stromeček :)

parka - F&F
kabelka/purse - Reserved
náhrdelník/necklace - New Yorker
svetřík/sweater - Tally Weijl
džíny/jeans - Fishbone (NY)
botičky/wedges - Jennifer (CCC)

7 komentářů :

  1. si nádherná:) ten sveter, náhrdelník a topánky sú dokonalé!:) fakt si na tých fotkách krásna.:) u nás je taktiež veľa snehu a sneží aj ďalej
    /budem rada ak navštíviš môj blog, ak chceš poteší aj follow/

    OdpovědětVymazat
  2. nádherný outfit :) ten svetrík je skvelý!

    OdpovědětVymazat
  3. Náhrdelník!! A ty závěje sněhu, to je krása, dnes jsem to obdivovala i u nás v nížině, úplně mi to zvedá náladu :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten svetr je krásný :) taky mi ten sníh zvedl náladu, je to nádhera, mám ráda jak je všechno obalené sněhem :)

    OdpovědětVymazat
  5. super!
    jestli chceš, zapoj se u mě na blogu do giveaway o límeček značky Stefanel: http://justneedpeace.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi nádherná, strašně moc ti to sluší :) A ten náhrdelník je krásný♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat