pondělí 17. prosince 2012

Nail polishes

Přeji pěkný zimní den.
Já se dnes snažím udržet v teple, protože už i na mě přišla ta zimní chřipka. Takže teplý svetřík, čajíčky a čtení ELLE. Takhle vidím dnešní den.
Vám bych dnes chtěla představit dva laky na nehty, které jsem si nedávno pořídila.

Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet jeden z těchto laků a tak jsem se rozhodla jeden si objednat ze stránky Born Pretty Store.
Ještě bych se chtěla zmínit o tom, že původně jsem si objednala mint odstín a nevím kde nastala chyba, že mi poslali tyrkysový. Nakonec jsem ale spokojená.
Na nehtech vypadá hezky a celkem rychle schne. Kryje ve dvou vrstvách a vydržel mi na nehtech asi týden.
Nehty jsem fotila, když už jsem je měla oprýskané, takže jsem musela udělat menší cenzuru.
Nutně jsem potřebovala zlatý lak, protože jsem si chtěla udělat pěkné vánoční nehty. Nakonec se mi zalíbil tenhle od Essence.
Jeden lak už z řady Colour & Go mám a jsem moc spokojená z jejich štětečky. Vyhovuje mi, jak jsou tvarované.
Rozhodla jsem se pro vánoční nehty ve stylu ombre. Pokud chcete, aby byla zlatá výrazná a zakryla celou plochu, musíte nanést více vrstev.
Mějte se krásně ! ♥

2 komentáře :

  1. krásne nechtíky :) zlatý od Essence mám aj ja :) hodí sa skvele na toto obdobie :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten modrej je skvělej :)) miluju takovýhle odstín modré :)

    OdpovědětVymazat