čtvrtek 20. prosince 2012

Room tour

Přeji krásný den !
Dnes bych se mohla radovat, že je poslední den školy a učení před prázdninami. Já si ale prázdniny prodloužila o týden, protože jsem se chtěla pořádně vyléčit.
Dnes pro vás mám článek, který jsem chtěla udělat už dlouho a vy už jste mi o něj několikrát psali. Pár fotek zákoutí mého pokoje. Už jsem se několikrát zmiňovala, že se ho snažím ladit do fialové, protože tu barvu miluju. Stále mám ještě několik plánů, jak všechno vylepšit, ale to snad později.

/moje nejoblíbenější zákoutí na mém stole se svíčkami a usušenou levandulí♥/

4 komentáře :

  1. docela mě mrzí žes nevyfotila třeba postel nebo skříně.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až bude všechno hotové a bude to vypadat podle mých představ, určitě vám to ukážu :)

      Vymazat
  2. máš krásnu izbu.levanduľova fialova je nádherná. a tá usušená levandula je úžasná!:)
    budem rada ak navštíviš môj blog, a ak sa ti bude páčiť tak aj followneš
    zzuzanka.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Máme stejné zrcátko a levanduli bych taky chtěla :)

    OdpovědětVymazat