úterý 25. prosince 2012

Very Merry Christmas

Přeji krásný den :)
Tak máme Vánoce za sebou a teď se zase můžeme těšit za rok. Doufám, že jste si to užili a dostali vše, co jste od Ježíška chtěli. Já jsem s dárečky nejvíce spokojená a určitě udělám nějaké video, co všechno jsem dostala.
Mimochodem od mého milovaného přítele, jsem dostala tuhle obrovskou tašku, s kterou jsem se málem ani nevešla do autobusu :D
Mějte se krásně a užívejte si svátky :-*


5 komentářů :

  1. Wow, to je teda mega kabela, co všechno v ní bylo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byla v ní jedna velká věc :D všechno ukážu v článku o tom co jsem dostala :)

      Vymazat
  2. krásne fotky:)
    tá taška :O som zvedavá, čo v nej bolo:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja to asi nevydržim! Som taká zvedava čo v nej bolo! :D
    Inak ti to veľmi pristane!

    OdpovědětVymazat
  4. som zvedavá na to, čo bolo v tej veľkej taške! :)

    OdpovědětVymazat