sobota 29. prosince 2012

What I got for Christmas

Zdravím ! Omlouvám se za menší zpoždění. Dnes už vám konečně ukážu, co jsem dostala k Vánocům. Dostala jsem naprosto úžasné dárky a jsem za všechny moc vděčná !
Rozhodla jsem se vám věci ukázat pomocí videa, protože to je jednodušší než vše fotit. Věci, které nebyli ve videu dobře vidět, jsem vám ještě vyfotila, abyste si je mohli prohlédnout :)
Doufám, že se vám článek bude líbit. Mějte se krásně ♥
P.S. Přepněte si video do kvality HD.


/dárek, který nebyl ve videu - nová televize♥/

6 komentářů :

  1. Ty jo tolik krásných dárků! :)
    A ten plyšák je nádhernej,já miluju plyšáky! :D
    Ta čelenka je roztomilá,moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty konce u tvých videí jsou vždycky nejlepší :D:D
    Můžu se zeptat kolik stála v přepočtu ta kabelka?
    Jinak moc hezké dárečky! :) Máš šikovného přítele :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda že se líbí :D a děkuji moc :)
      kabelka stála 1090 korun :)

      Vymazat
  3. wou skvelý post, dostala si naozaj skvelé darčeky!! :) ani neviem čo sa mi viac páči...a mimochodom máš skvelý blog, nechápem prečo ťa nesledujem už dávno :) hneď to musím napraviť ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Dostala si naozaj krásne darčeky! Tie hodinky by som Ti hneď zobrala :D ;)

    OdpovědětVymazat