středa 23. ledna 2013

Lazy

Přeji krásnou středu !
Dlouhý den ve škole mám konečně za sebou. Venku netrávím moc času, protože je tam ta největší zima. Radši jsem doma v teple a odpočítávám měsíce, kdy už konečně bude tepleji ! Nebaví mě pořád venku chodit nabalená jako sněhulák.
Dnes vám ukážu jen takový sneak peak toho, co jsem měla na sobě. Nejvíc jsem si teď oblíbila nosit teplé papučky, které jsou roztomilé, pohodlné a ještě mě zahřejí :)


6 komentářů :

  1. ten top je super. a na poslednej fokte ti to moc pristane!:)

    OdpovědětVymazat
  2. máš krásný vlasy a celý outfit!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi tak krásná, Týnko :) Taky nejradši sedím doma, nedá se tam být déle než do školy a ze školy :D

    OdpovědětVymazat
  4. úplne ti to pristane na fotkách, do papučiek som sa zaľúbila sú strašne rozkošné :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. máš nádherně upravené vlasy! :)

    OdpovědětVymazat