pátek 18. ledna 2013

Narcissistic article

Přeji krásný pátek !
Dneska to bude trochu narcistické. Moc často sama sebe nefotím, ale když se mám učit účetnictví, tak si vždycky najdu nějakou blbost, jen hlavně ať se nemusím učit :D Naštěstí jsem písemku napsala dobře i když jsem se neučila a místo toho fotila fotky, které Vám teď ukážu.
P.S. Pokud byste si chtěli udělat stejný účes, tady jsem o tom psala článek.

Abyste si nemysleli že jsem nějaký narcis, tak ještě přidávám fotky jiných. Nejsou to sice narcisy, ale snad se budou líbit také.

9 komentářů :

  1. Ty první dvě fotky jsou úžasný! Moc ti to na nich sluší :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi ti to na fotkách pristane vyzeráš tam ako Mila Kunis :) odkiaľ máš tú košeľu ak sa môžem spýtať? :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee děkuji, ale do krásné Mily mám daleko :) košily mám z C&A

      Vymazat
  3. Vypadáš na fotkách moc hezky:) Chtěla jsem se zeptat,jak máš ty klínky s kožíškem ze CCC,nemáš s nima žádné problémy?Dneska jsem si je koupila,tak ať vím co můžu čekat a na co si dát pozor:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji :) kromě trošku odřeného semiše na špičce, jsou v pořádku a bez problémů, ale docela je šetřím a snažím se je brát jen když je sucho :)

      Vymazat