neděle 20. ledna 2013

New in

Přeji krásnou neděli.
Po dlouhé době jsem zase udělala jeden větší nákup. Ve slevách se totiž nakupuje opravdu dobře. Skoro všechno, co můžete vidět v dnešním new in, jsem nakoupila ve výhodné slevě. 
Takže neváhejte a vyražte nakupovat ! :-*
únorová Elle/nejlepší odličovač od Ryoru(už mám snad 3. lahvičku)/lesk

/Tally Weijl džíny, které nejlíp sednou/
/krásná kabelka, která byla v krásné tašce/
/nejvíc nejroztomilejší kalendář 2013/
/F&F slevy a skvělácký svetřík/
lak v nejkrásnjší vínové barvě/oční sada
/ručně vyrobené náušničky z čajových pytlíčků/
/roztomilé teploučké papučky/

6 komentářů :

  1. Nejvíc mi padl do oka "dvoubarevný" svetr! :)
    F&F - jejich slevy jsou prostě legendární!

    OdpovědětVymazat
  2. Svetr je super, miluju slevy v F&F :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel u nás ty slevy stojí za velký prd..asi budu muset dojet do Plzně a to ještě než skončí měsíc..ale to už asi nestihnu :D :/

    OdpovědětVymazat
  4. tie papučky sú naozaj roztomilé, kde kupuješ ten odličovač od RYORU, normálne v drogérke? lebo myslím že ja som ho ešte nevidela, možno je to tým naším Slovenskom :D ale inak nakúpila si si skvelé vecičky :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc ! :) značku Ryor seženeš jen v Rosmmanovi, jinde v drogerce jsem jí neviděla :)

      Vymazat