sobota 23. února 2013

How I style my eyebrow

Pěkný víkend !
Venku nám nepřetržitě sněží a opět to vypadá, že zima tu s námi ještě chvilku bude. Bohužel... Proto si vemte nejlepšího kamaráda do zimy - čaj a pustíme se do dnešního článku.
Dnes to bude o mém obočí. Myslím, že obočí je snad nejvíc důležité z celého obličeje. Dokáže vám změnit výraz a rysy. Proto je taky důležité se o něj starat.
Abych řekla pravdu, tak když jsem byla mladší, měla jsem obočí příšerné. Když jsem si to uvědomila, začala jsem pinzetou škubat až z toho opět nevzniklo nic pěkného. Proto teď tak úplně nemám tvar obočí, jaký bych si přála. Mým zachráncem je ale set na obočí ! Je to opravdu skvělá věc, se kterou se velmi dobře pracuje.

Já vlastním tuto od Essence. Je to moje první sada, protože předtím, jsem na obočí používala tužku na obočí a s tou jsem nebyla spokojená. Myslím, že se celkově se stíny na obočí pracuje mnohem líp, než s tužkou. Ale to asi záleží jak na kom. Mě vyhovují a mohla bych jenom doporučit ! 
Přikládám fotku, na které snad uvidíte rozdíl. Jsem teď se svým obočím mnohem víc spokojená a myslím, že to celkově doladí makeup k dokonalosti. Takže se určitě nebojte a "vykreslete" si své obočí :)

16 komentářů :

  1. Ja som tiež používala túto sadu, pokým mi nespadla na podlahu a celá sa nerozsypala :) Musím sa poobzerať po niečom, v kvalitnejšom obale :) Mám zálusk na tú sadu z Catrice, tak snáď ju ešte niekde nájdem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten obal je asi jediné mínus, to souhlasím :/

      Vymazat
  2. ja som na tom bola podobne, tiež som mala obočie strašné až kým som na viacerých blogoch nevidela ako upravovať obočie s touto sadou. Odkedy ju mám, som s obočím oveľa spokojnejšia :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za tip, sháním něco takového :) Rozdíl je určitě vidět :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já teda používám tužku na obočí, ale tuhle sadu určitě zkusím :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  5. wou, vyzerá to božsky, ja používam iba ceruzku tieň som ešte neskúšala, ale asi pri mojej ďalšej návšteve drogérky, sa po ňom mrknem :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem driv pouzivala tuzku a hrozne se rozmazavala a vypadala neprirozene. Asi pred tydnem jsem si taky poridila prave tuhle "paletku" a jsem hodne spokojena:) Az na to ze mi hned prvni den spadl ten stetecek do umyvadla:D Ale doma jsem nastesti nasla nahradni:D Jen me stve, ze ten svetlejsi stin nevyuziju protoze je na me moc svetly a oboci nezvyrazni tak jako ten tmavy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naprosto s tebou souhlasím ! tužku už nikdy a toho světlého stínu je škoda. mohli by to prodávat zvlášť :)

      Vymazat
  7. Naozaj v tom vyzerá veľký rozdiel, veľmi sa mi to páči! Skvele si ma inšpirovala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mám za sebou celý příběh s úpravou obočí, nejsem sama no :D Ještě, že jsme si to uvědomily!

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem si koupila oční stíny přesně v barvě, kterou jsem potřebovala, je to podle mě lepší. Výběr barev je daleko větší a funguje to uplně stejně :)

    OdpovědětVymazat
  10. Obočí máš nepřirozené a moc daleko od sebe, to není hate, jen kdybys to časem upravovala a nevěděla, kde je chyba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v článku jsem psala, že jsem si obočí hodně trhala, takže to takhle bohužel dopadlo.. ale nechávám si ho dorůst a už ho mám lepší než na těchto fotkách :)

      Vymazat