neděle 17. února 2013

Shopping addiction

Přeji pěkný zbytek víkendu !
Nevím jestli to máte taky tak, ale když si dlouho nic nového nekoupím, mám pocit že urychleně musím do města se aspoň jít kochat. A samozřejmě to neskončí jen u dívání, ale kousky bez kterých nemůžu žít skončí v igelitce a už si je nesu domů :)
Proto vám dnes ukážu, co jsem si za poslední dobu koupila. Samozřejmě to bych nebyla já, aby většina věcí nebyla ze slevy. V těch se totiž nejlíp nakupuje, no ne?

Orsay 200,- (zjistila jsem že je silně podobné tomuhle od Alexandera McQueena)
Cosmopolitan+další časopis+čistící pěna od Fleur de Santé(která stojí okolo 200,-) za 60,-
Six 30,-
Orsay 50,-
Tally Weijl 29,-
F&F 28,- za kus
House 49,-

9 komentářů :

  1. Super veci si pokúpila :) Ten matný nadlak mám aj ja doma a je super :)
    the unicorn princess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem ho zkoušela a musím souhlasit, vypadá to pěkně :)

      Vymazat
  2. To sako je velmi pěkné! Asi se tam půjdu podívat jestli ho ještě mají :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě jdi, mají tam skvělé slevy !

      Vymazat
  3. woou, úplne maximálne skvelý nákup!!! :) :) ja som dávno nemala také šťastie na takéto zľavy..:/

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to je luxus nákup-takhle levný :)) To sako je nádherný !

    OdpovědětVymazat
  5. To sáčko je skvělý! A za tu cenu se mi líbí ještě víc :D

    OdpovědětVymazat
  6. úžasné veči, brala bych je všechny. Přesně můj vkus a styl :)

    OdpovědětVymazat