čtvrtek 21. února 2013

TAG: This or that?

Přeji pěkný čtvrtek.
Víkend už se nám konečně blíží ! Nemůžu se dočkat ! Už jsem z té školy tak unavená... Doufám, že v tom nejsem jediná.
Dnes mám pro vás mám ale něco zábavnějšího. Doufám :) Je to TAG, který se teď objevil na youtube a protože se mi zalíbil, tak jsem se rozhodla vám ho taky natočit. Začalo mě točení videí bavit, tak snad to bude bavit i Vás.
Mějte se co nejkrásněji ♥

6 komentářů :

  1. Ty tvý videa mě fakt baví :] Hlavně ty konce :D Líbí se mi že si dovedeš udělat srandu sama ze sebe :))

    OdpovědětVymazat
  2. Nene, dneska jsem tohle video taky nahrávala :D:D Akorát okruh moda tam teda nemám a ve vlasech toho nemám tolik, náhodný věci vůbec :D Přesto moje video je delší, strašně to rozvádím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super video! :) Taky ho plánuji natočit :)
    Můžu se zeptat, jak děláš to, že máš to video v článku tak velký a ne jenom takový ten malý čtvereček? (Doufám, že mě chápeš :D :))
    Nikus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) ano chápu tě :D když píšeš článek tak nahoře si to přepneš do html a tam přepíšeš rozměry videa :)

      Vymazat