pondělí 25. února 2013

What is new?

Přeji krásné pondělí ! :*
Pro ty, co dnes museli do školy tak jako já, asi moc krásné nebylo, ale teď si ho pojďme zpříjemnit :)
Chtěla bych Vám ukázat pár nových věcí. Opět jsem ještě něco našla ve slevách. Ale dnes to nebude jen o tom, co jsem si koupila. Více na konci článku :)
C&A 30,-

I am 90,-
C&A 98,-
Dál pro Vás mám ještě 2 věci ! 
Jako první, bych Vám chtěla doporučit jednu facebookovou stránku, na kterou jsou narazila díky votočvohozu. Je to moc milá slečna, která rozjíždí stránku s oblečením a všeho okolo. Je to ale trochu jinak, než všechny e-shopy a tak dále. Slečna se snaží najít ze všech stránek tu nejlevnější cenu. Pokud sháníte něco konkrétního, slečna Vám to ochotně najde a to ještě nejlevněji. To se myslím vyplatí :) Stránku Za pár kaček a více informací najdete TADY.

Dál jsem se stala součástí stránky TRENDBOOK, která se mi moc zalíbila. Nejen, že tam můžete najít mě, ale taky vybrané nejlepší články blogerek, které jste třeba neznali. Mě jich tam zaujalo hned několik a už je sleduji :)

6 komentářů :

  1. Ta černá halenka je super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Trendbook je super, taky tam jsem už nějakou chvíli :) Jsem zvědavá na outfit s kloboukem a košile je skvělá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i já jsem zvědavá jak se ho nakonec odvážím nosit :D

      Vymazat
  3. Mám stejnou košili a úplně mě fascinuje ten klobouk , jsem zvědavá , jak bude vypadat na tobě ! o.O :)

    OdpovědětVymazat