sobota 23. března 2013

Big haul !

Přeji krásný víkendový den :*
Po dlouhé době se opět hlásím. Mám totiž spravený notebook, takže teď už Vás zanedbávat nebudu. Dnes začneme hned velkým nakupovacím článkem. Plánovala jsem natočit video, ale zjistila jsem že moje řečnické schopnosti nejsou nejlepší :D Takže radši ve formě fotek. 
Nakupovala jsem ještě v sezonních slevách nějaké zimní věci a taky už jsem si koupila pár věcí na jaro. Nemůžu se totiž dočkat vysokých teplot a sluníčka !
P.S. Upozorňuji, že jsem nakoupila spoustu věcí. Tak snad vám nebude vadit množství fotek.
slevy na asosu/první zkušenost z Ebay
náušnice z Levné knihy :D/vysněný peplum

dovezené věci z Itálie
připravujeme se na jaro v army stylu
studs od maminky, aneb jak se móda vrací/slevy v Takku
jen neonově růžová to může být/těšíme se na Velikonoce
po každodenním okukování zakoupen/slevy aneb skvělý basic kousek
máme rádi vínovou a slevy
díky Elle/šikovná sestřička
sukýnka z dětského oddělení, no a co?/slevy v Takku

8 komentářů :

  1. Úžasné věci, hlavně první dvě :) Nakupovat na ebay je radost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :* souhlasím, ty ceny jsou hlavně radost :)

      Vymazat
  2. úplne skvele si nakúpila!
    ten top F&F - najviac!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. peplum je proste úžasný! isto na tebe musí brutálne super vyzerať :) tú zlatú retiazku z HM musím mať§ :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat