pátek 1. března 2013

Good bye February

Zdravím a přeji krásný pátek !
Před námi je víkend a pro ty šťastné, tak jako já, i jarní prázdniny. Už mě to v té škole opravdu nebaví, takže nabrat síly a energii mi teď přijde vhod. Já budu relaxovat v Itálii na horách. Už se nemůžu dočkat. Odjíždím hned v sobotu ráno a tím bych Vám taky chtěla oznámit, že se tady celý týden zřejmě ani neobjeví žádný článek. Mám rozbitý notebook a s připojením k internetu to taky vypadá bledě. Každopádně pokud bude možnost, určitě Vám pošlu nějaký pozdrav. Až přijedu a budu mít v pořádku notebook, tak Vás ale čeká spoustu fotek, protože hodlám vše zdokumentovat ! :)
Teď ale přejdeme k dnešnímu článku. Ráda bych Vám ukázala nějaké fotky toho jak balím a tak dále, ale jsem lenoch a ještě jsem si nic nezabalila :D Takže doufám, že nebude vadit, když dnešním článkem bude únorový random.
/večerní pohled z okna/

/nejlepší jojo vexty/
/od miláčka♥/
/valentýnská dekorace/
/narcistická/
/kus kus/

6 komentářů :

  1. Mmmm kuskus miluju ♥ Štastlivče, mně prázdniny zrovna končí.. Taaaaak se mi nechce zpátky do školy :( Tak si to užij i za mě!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelé fotky,ten výhľad na prvej fotke je úžasný! :O) Tie prázdniny ti moc moc závidím! Mne dnešným dňom prázdniny končia, a fakt som si ich užila s chorobou :/ Tak prajem nech si ich aspoň ty poriadne vychutnáš a užiješ ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Také mě tento týden čekají prázdniny! Užij si je :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam kuskus♥ Mňam vexty♥ :D Krásné fotky! :) Prázdniny ti strašně moc závidím, já je měla před týdnem :/ Tak si je pořádně užij! :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  5. Ty tvoje vlasy.. ♥ Já si budu od pondělí taky užívat v Itálii! :)

    OdpovědětVymazat
  6. pohled z okna máš krásný a na té fotce ti to moc sluší :)) dokonalé vlasy !

    OdpovědětVymazat