neděle 3. března 2013

Italy: Day 1

Přeji krásný slunečný den !
Teda aspoň tady u nás to tak bylo. Nebe bylo bez jediného mráčku, takže BB cream s ochranným faktorem a sluneční brýle se hodily :)
Dnes jsme byli poprvé prozkoumat sjezdovky a je to tu hodně velké. Sníh je skvělý a zatím se mi to tady moc líbí ! Posílám kousek sluníčka z fotek k Vám :-*

/náš hotel/

7 komentářů :

  1. vyzerá to nádherne! :) uži si to tam! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svůj blog :). Předem podotýkám, že mi nejde o reklamu, ale o to, aby se o problematice, které se na svém webu věnuju, dozvědělo co nejvíce lidí a poučilo to tak laickou veřejnost, která je většinou jen plna předsudků. Blog je věnován poruchám příjmu potravy a hlavně boji s těmito nemocemi. Nehodlám se řadit k thinspo nebo podobným komunitám. Na blogu najdeš i trochu z cesty mým životem, každodením bojem s PPP, ale také spoustu rad a tipů týkajících se kosmetiky, fotek, článků o mně samé, beauty vychytávky, recenze, recepty, které nikde jinde nenajdeš a mnoho dalšího. Kdyby tě blog zaujal, budu moc ráda, když zanecháš komentář nebo se můžeš stát dalším z mých ctěných "followers". Budu se moc těšit na tvou návštěvu a přeji krásný zbytek dne. Andie :)*

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ach ty hory!! Hned bych tam jela :D

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím :) Ale už mám za túto zimu snehu celkom aj dosť, tak som rada, že u nás ho už pomaly niet :) Tak si to tam uži ;)

    OdpovědětVymazat
  5. jééé,já jedu příští týden do Rakouska,tak už jsi mě hned navnadila,abych začala balit ! :D
    skvělé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je krása♥ Já chci taky někam odjet :(
    Nikus

    OdpovědětVymazat