pondělí 4. března 2013

Italy: Day 2

Zdravím ! :)
Dnes jsem se rozhodla, že si vezmu prkno. Abyste rozuměli, jezdím několik let na lyžích a teď jsem se rozhodla naučit se na prknu. Nejsem zatím žádný profesionál a tak to tady pěkně trénuju, protože sníh i sjezdovky jsou skvělé. A skvělé tady mají i dorty ! Já jsem dneska neodolala výbornému borůvkovému ! Mňam :)

Ještě jsem Vám moc chtěla poděkovat za 100 čtenářů ! Jste největší zlatíčka a strašně si Vás vážím ! Vaše komentáře mě vždycky moc potěší :) Bez Vás by to nebylo ono :-*

5 komentářů :

  1. vyzerá to pekne :) a gratulujem k stovke :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oooo ten dort! A to jako sjezdovka vede pod mostem, to si děláš srandu, ne? Já chci taky lyžovat někam pryč, do Alp ♥

    OdpovědětVymazat
  3. nádhera.. co jiného dodat?♥
    si šikulka, že to na prkně zvládáš :D.

    OdpovědětVymazat