úterý 5. března 2013

Italy: Day 3

Přeji pěkné úterý !
Nějak tady nemám pojem o čase ani o tom, jaký je vlastně den. Jediné, co mě ráno zajímá, je počasí. Dnes bylo trochu zamračeno. I tak jsem si den moc užila ! 
Aby to dnes nebylo to samé, ukážu Vám dnes, jak se upravuji na sjezdovku. Takže dnes to bude o kosmetice. Bohužel nejsem ten typ, co klidně vyrazí bez jakéhokoliv makeupu ven. Mít krásnou pleť tak klidně, ale nám, s pletí ne tak dokonalou, jsou tu BB krémy aneb pocit, že na sebe opět neplácám těžký makeup.

Takže tohle je moje výbava na svah. Vybrala jsem jen to, co opravdu každý den používám, protože moje kosmetická taštička je plná věcí, které jsem si sbalila jen z potřeby mít je sebou.
1. Voděodolná řasenka (XX Long Miss Sporty) - řasenka je pro mě nezbytností a aby mi jí případný sníh v očích nerozmazal, musí být voděodolná (tuhle co mám já nedoporučuji!!! byla ve slevě za 40 korun a já jí vzala jen protože jsem rychle nějakou potřebovala sbalit)
2. Tužka na obočí (She) - ano používám i tužku. sice to není tak dokonalé, ale drží lépe než stíny a tolik se nerozmazává
3. BB cream (Rimmel) - je to jen vzoreček, který byl k časopisu, ale aspoň je praktický a nezabírá tolik místa. zatím ho testuji a myslím, že SPF 25 se mi velmi hodí
4. Korektor - na kruhy pod očima a nedokonalosti. naprostá nezbytnost !
5. Balzám na rty (Yves Rocher) - další nezbytnost ! nikdo nechce mít suché a popraskané rty
6. Pudr (Stay Matte Rimmel) - pro ty, kdo mají mastnější pokožku
Pro ty, kterým by v dnešním článku chyběly italské hory :)

5 komentářů :

  1. pekný článok, také mam rada :))
    pokiaľ rada čítaš u mňa na blogu prebieha giveaway o knižnú novinku :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  2. To já se na sjezdovku vůůbec nemaluju, stejně nosím helmu i brýle, takže by to bylo naprosto zbytečné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych nerada někoho vylekala v restauraci, kam jdeme na oběd :D ale je to spíš jen pro můj dobrý pocit :)

      Vymazat
  3. ja davam len BB a riasenku, aspon kvoli fotkam :P :D s kym si v Italii? s rodinou? či s priatelom?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kvůli fotkám, to je taky pravda :D jsem s rodinou :)

      Vymazat