pátek 8. března 2013

Italy: Days 5-6

Zdravím Vás poslední den z Itálie.
Dnes, si naposledy můžu užívat italské hory a to jejich počasí, které se mění z minuty na minutu. Měli jsme krásně a slunečno a zachvilku se zase zatáhlo a byla taková mlha, že jsem nevěděla kam jedu. Teď už mě čeká jen balení a zítra ráno odjíždíme. Už se ale zase těším domů :)
Dnes mám takové random fotky odsud z 5. a 6. dnu. 
pohled večer z balkonu/pokoj č. 108

výborný čokodortík/sladkosti a výhra 10Kč z losu :D
italská pizza/bombardino
poslední den na sjezdovkách aneb 5 minut sluníčka, než se zatáhlo/mapka

4 komentáře :

  1. Zbiehajú sa mi sliny z toho jedla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné.. já na horách nebyla ani nepamatuji... ale před pár dny jsem byla na Slovensku a viděla od Popradu Tatry... :) Doufám, že se tam příští zimu dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Such beautiful pictures congrats you have a lovely blog :)

    www.101FashionStreet.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky! Muselo to tam být super :)

    OdpovědětVymazat