sobota 16. března 2013

Saturday morning

Přeji krásné sobotní ráno.
Venku nám svítí sluníčko a vypadá to, že se jaro začíná hlásit. To je moc dobře protože už mě ta zima a sníh opravdu nebaví. Chybí mi ty prosluněné dny, které mi dávají energii a veselou náladu.
Chtěla bych se vám ještě omluvit, že teď tolik nepřispívám, ale bohužel mám v opravě svůj notebook, takže není možnost. Články ale připravené mám, takže se určitě máte na co těšit a snad vám to pak vynahradím :)
Přidávám tedy článek i z fotku z mobilu (odpovídající kvalita). Můžete na ní vidět mojí novou peněženku. Další věci, co jsem si pořídila uvidíte v new in článku. Taky chystám DIY pro které jsem si sehnala zlaté i stříbrné cvočky.
Tak se mějte krásně a užívejte sluníčka :-*

7 komentářů :

  1. jsem zvědavá, co s cvočkama vymyslíš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se tě zeptat, kde jsi sehnala cvočky? :)

    OdpovědětVymazat
  3. aj mňa by veru zaujímalo kde si ich zohnala :) a tá peňaženka vyzerá božsky :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Peněženka je skvělá a "cvičky" mě pobavily, je mi jasné, co jsi chtěla napsat, ale zasmála jsem se :D

    OdpovědětVymazat
  5. Těším se na DIY ;) a jsem novým čtenářem, máš to tu krásné! :)

    OdpovědětVymazat