sobota 30. března 2013

Spring Wishlist 2013

Přeji krásné víkendové ráno.
Taky tak máte rádi tyhle pohodová rána, kdy víte že nemusíte nikam pospíchat a stále vás ještě čekají volné dny? Já je zbožňuju :)
Dnes bych vám chtěla ukázat můj jarní wishlist. Jaro sice už začalo, ale možná jenom v kalendáři. Venku máme stále zimu a mě to už opravdu nebaví. Takže už sním o tom, jak budu venku chodit v těchto věcech a nebudu se muset nabalovat jako sněhulák.
Spring Wishlist

Spring Wishlist by tinice-t

1. Květované skinny džíny - Chtěla jsem si je pořídit už minulý rok a teď je na to ten správný čas. Myslím, že to je skvělá změna od nudných a okoukaných jednobarevných džínů.
2. Šátek Alexander McQueen - Přestože moc nemusím lebky a takové ty věci, tenhle šátek mě dostal ! Už jsem se smířila s tím, že ten od McQueena mít nebudu a ráda bych si pořídila alespoň podobný a o pár nul levnější.
3. Brýle - Protože jsem minulý rok na dovolené ztratila moje oblíbené z ELLE, potřebuju si nutně pořídit nějaké, které je nahradí.
4. Kabelka se studs - Líbila by se mi nějaká v tělové barvě a menších rozměrů. Netahám sebou tolik věcí, takže potřebuju na nákupy jen tak do města praktickou kabelku. Nejlépe se zlatými studs :)
5. Trenchcoat - Naprostý must-have na jaro ! Jelikož mám z minulého roku jeden světlý, ráda bych ještě nějaký tmavý.
6. Květovaný šátek - Další jarní nezbytnost. Když kytičky nemáme venku, proč je nemít aspoň na šátku?

1 komentář :