neděle 31. března 2013

Top 10: of my closet

Zdravím a přeji pěknou neděli :)
Doufám, že si užíváte prázdniny stejně tak, jako já. I když počasí se nám stále nechce vzpamatovat. Můžete mu někdo připomenout, že minulý rok už dávno bylo teplo? Myslím, že už nejsem jediná koho ta zima nebaví.
Ale pojďme počasí ignorovat. Já pro vás mám dnes totiž další video. Když mám teď tolik času a vy jste si psali, tak proč ne :) Jak název napoví, bude to o mých 10 nejoblíbenějších kouscích z šatníku.

10 komentářů :

  1. strašne krásne veci :) tie šaty a to farebné tielko sú úplne najkrajšie :))

    Nius07

    OdpovědětVymazat
  2. minulý týden jsem připravila článek mých 5 oblíbenců za zimu :-D pěkné video a věci!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké věci, hlavně aztécké tílečko a černobílá košile :) Btw - I'm on top of the world, yeah, rozuměla jsem dobře? Imagine Dragons? Dobře ty :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano rozuměla jsi správně :D Imagine Dragons jsem si teď moc oblíbila :)

      Vymazat
  4. Skvělé video! působíš strašně sympaticky.:) Mě se nejvíc líbí ty šaty z River island.
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný věci :) A působíš hrozně sympaticky :)

    OdpovědětVymazat
  6. ted jsem narazila přes Martinčin ask na tvůj blog, a strašně se mi líbí. Ted jsem zkoukla as posledmích 5 článků, ale až budu mít čas tak s ho projdu celý. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co dělám na jejím asku? :D jinak mě to moc těší, že se blog líbí ! :)

      Vymazat
  7. Moc hezké video a tu šálu z Lindexu mám taky, ale po roce už vbc nevypadá stejně...krásně se vytahala a krk už nazakrývá, takže doporučuji šetrnné zacházení :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už jí teda asi rok mám a stále jsem spokojená :)

      Vymazat