středa 27. března 2013

What is in my bag?

Přeji krásný středeční den !
Jelikož pro mě a možná i pro vás to byl dnes poslední den ve škole, čekají nás teď velikonoční prázdniny a doufejme i trochu víc jarní počasí.
Rozhodla jsem se dnes pro vás natočit video, co nosím ve své tašce. Psali jste si o něj a přišlo mi to jako dobrý nápad. Doufám, že se vám video bude líbit.
Užijte si prázdniny :*


6 komentářů :

  1. Já také moc kosmetiky nenosím, snad jen korektor, ale nepamatuji si, kdy jsem ho ve škole naposledy použila, protože většinou jsem ráda, že se o přestávce stihnu přemístit na další přednášku a a najít se :)

    Mimochodem velmi pěkná taška ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé krásné video!! Máš velice příjemný hlas, na to že si nachlazená.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné video!! máš krásnou kabelku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    OdpovědětVymazat
  5. Máš nádhernou kabelku♥ Super video :)

    OdpovědětVymazat