úterý 2. dubna 2013

April outfit

Přeji krásné úterý.
Tak se vám tak moc nechtělo po prázdninách do školy? Zavedla bych zimní prázdniny, když nám opět napadl sníh :D Každý den sleduji předpovědi počasí, jestli už konečně budu moct vzít trenchcoat nebo novou army bundičku a ono stále nic. Moje zimní oblečení už mě nebaví.
Dnes jsem si to ale trochu ozvláštnila a vzala klobouk, který normálně nosím jen v létě na pláž. Tenhle je totiž ze 100% bavlny, je teploučký a pro někoho kdo nemá rád čepice jako dělaný :)






klobouk/hat - I am
kabát/coat - F&F
kalhoty/pants - Forever
boty/heels - Jennifer
S mojí kočkou ♥

14 komentářů :

  1. wau, ten kloubouk:)
    krásná jsi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Božská! Jiné slovo mě nenapadá ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ále nepřeháněj :) děkuji moc ♥

      Vymazat
  3. nááááádherná <3

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. No teda, vyfikla ses! Tohle je snad nejlepší outfit, co tady byl, fakt božské ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle ti neuvěřitelně sluší!! ten klobouk a kalhoty jsou super!

    OdpovědětVymazat
  6. wow, to je úžasné. Jak ladí kalhoty s kloboukem, a vlasy<3

    OdpovědětVymazat
  7. No páni! Nejúžasnější outfit. Vážně ti to strašně moc sluší s tím kloboukem!♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný outfit! Musím tě sledovat a fotky si ukrádám do složky inspirace. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od tak krásné slečny mě to těší ještě víc ♥ díky moc :)

      Vymazat
  9. s tím kloboukem to hraničí až s dokonalostí!:)

    OdpovědětVymazat