středa 24. dubna 2013

Bright light

Zdravím z krásné a slunečné středy.
Dnes na mě můžete vidět hned tři nové věci. Křivák a svetřík jsem vám už ukazovala v předchozím new in článku. Zmiňovala jsem se také, že jsem byla v Praze. A to bych nebyla já, abych si odtud něco nepřivezla. Jedna z věcí, co jsem si tam koupila, jsou tyhle nejvíc úžasné boty, do kterých jsem se zamilovala na první pohled. 
Tímto bych vám taky moc chtěla doporučit úžasný obchod Jannis Shoes na Václavském náměstí, kde můžete najít boty, o kterých se vám jen snilo. Já si vyzkoušela chodit v těchto nádherách a musím říct, že naprosto obdivuji slečny, které v tomhle umí chodit ! Tohle je totiž úplně jiný level než klasické lodičky. Každopádně se trochu bojím kvality, podle toho co jsem četla na internetu. 

 křivák/jacket - H&M
svetřík/shirt - Orsay
kabelka/handbag - House
džíny/jeans - Tally Weijl
boty/shoes - Jannis Shoes




10 komentářů :

  1. Outfit je veľmi pekný :) Páčia sa mi tie fabry..
    A topánky? Presne tieto som zháňala, farba, cvočky, všetko! dokonalé sú :) Strašne ti to pristane..

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě to sluší ;)
    Křivák je úžasný !!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší, ty boty jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny krivák a náhrdelník! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný boty!♥ Moc ti to sluší :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  6. Hi! I found you in Chicisimo and I absolutely love your style!! I also have a fashion blog with many readers from all over the world and I would like to upload at least one picture of each country that reads me, one of them is the Czech Republic!, of course! So I was wondering If I could use your pictures there :) Here is the link in case you wanna check it. I hope you say yes as many girls have done already. Would be really cool!
    http://dhariascloset.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ty sa tak krásne obliekaš :) čím ďalej, tým lepšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani nevíš jak mě tohle potěšilo! myslím, že je to zčásti díky vám a blogu :)

      Vymazat