úterý 30. dubna 2013

DIY: spikes & studs

Přeji krásný úterek !
Už před hodně dávnou dobou, jsem vám slibovala DIY článek a protože svoje sliby plním, dnes ho pro vás konečně mám :) Bude to asi spíš takový více inspirativní článek, protože jak nasadit cvočky vám určitě nemusím vysvětlovat. Ukážu vám, jak jsem si pohrála se cvočky a ostny já :)

 Pokud vás zajímá, kde jsem cvočky pořídila, tak některým z vás možná moc nepomůžu. Menší cvočky maminka našla jako vintage věc ze svého mládí a větší ostny jsem si koupila na ebay TADY.




8 komentářů :

  1. Já mám teda z DIY příšerný respekt, protože jsem na manuální práce strašné kopyto, ale tobě se to povedlo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. krasne :-)
    jen mam dojem, ze nejvetsi problem je prave sehnat vsechny tyhle cvocky.. :-/

    OdpovědětVymazat
  3. máš to krásný, musím si taky něco pocvočkovat konečně!

    OdpovědětVymazat
  4. super ! :) škoda že ja neviem kam mám moje cvočky dať :D

    OdpovědětVymazat