pondělí 22. dubna 2013

H&M & Orsay haul

Přeji krásný pondělní den.
Pro někoho možná zas tak krásný není, protože musel do školy nebo do práce, ale pro mě krásný je. Vydala jsem se dnes totiž místo školy do Prahy. Ve škole jsou teď totiž přijímačky a maturity, takže jsem určitě o nic důležitého nepřišla.
Abych ale přešla k dnešnímu článku. Jelikož jsem narazila na úžasné slevy v H&M a Orsay, nemohla jsem tam některé věci nechat. Pořídila jsem si další věc z wishlistu a navíc jsem dostala tu nejkrásnější tašku s Davidem ♥






4 komentáře :

  1. Já taky zůstala doma :D
    Nakoupila jsi krásný věci :)

    OdpovědětVymazat
  2. všetko sa mi neskeutočne páči, hlavne prví dve veci!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Všude ktaječky, které jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  4. to sáčko z Hmka jsem taky strašně chtěla, teď mě mrzí,že jsem ho tam nechala..je parádní:)

    OdpovědětVymazat