pondělí 15. dubna 2013

Prague trip

Zdravím a přeji prosluněné pondělí :-*
Taky jste tak nadšení z toho počasí jako já? Naprosto o zbožňuju a doufám, že už jen tak nepřejde.
Díky skvělému počasí jsme si konečně mohli dovolit výlet ven. Konkrétně do Prahy na Petřín. Protože počasí bylo opravdu slunečné, schladila jsem se jako správná milovnice Starbucks karamelovým frappuccinem. 
Omlouvám se za více fotek, ale snad to nebude vadit a budou se líbit :)
P.S. Co říkáte na nové záhlaví? Hodně jste si už psali o změnu a tak jsem podlehla a vytvořila nový kabátek.



brýle/sunglasses - Kappahl
army bunda/jacket - Amisu
kabelka/handbag - House
kalhoty/pants - Kappahl
boty/sneakers - Deichmann









10 komentářů :

  1. To záhlaví je super! :) Jinak moc ti to sluší, perfektní outfit a vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na ty tvoje krásný dlouhý vlásky nemám, ale děkuju moc :)

      Vymazat
  2. Chtěla bych takovou velikou kabelku, jakou ti dělá to zrcadlo :D Takovou tu, jak měla Hermiona, nekonečně hlubokou :D

    OdpovědětVymazat
  3. líbí se mi barevná kombinace outfitu, a sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky, sekne ti to :)
    A záhlaví se mi líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
  5. jooo pěkný outfit a karamelový ze starbucks můžu taky :D

    My Little World By Lori De Vaga

    OdpovědětVymazat
  6. super outfit :) a záhlavie môže byť :)
    je u mňa giveaway, ak chceš pozri a budem veľmi rada ak sa zapojíš : Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle Ti vážně moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat