neděle 7. dubna 2013

Random

Přeji krásnou neděli !
Protože už od zítřka předpověď počasí ukazuje, že už by k nám mělo zavítat jaro, mám pozitivní náladu. Celkově je v tomhle období nutno zachovat optimismus v těle a nezávidět lidem na Floridě, jak se opalují na pláži, což mi moc nejde.
Abych taky konečně ukázala něco jiného než oblečení a kosmetiku, je tu random.
Pokud se vám líbil můj minulý outfit s kloboukem, můžete mi dát hlas na nové stránce fashion-challenge TADY :)
/hyacint, který mi vynahrazuje jaro krásnou vůní/

/mašle ala Lady Gaga/
/nejsladší věc/
/velikonoce přežity/
/páteční lazy outfit a moje ňuňu papučky/
/romantika se svíčkou/
/nový kamarád♥/

7 komentářů :

  1. Mašle je supr a jahody s čokoládou taky!

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky, ta mašle je super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ouu, ta mašle je nádherná!♥ Krásné fotky, hlavně ta poslední je strašně roztomilá :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  4. Ta poslední fotkaaaa, jů! A čoko fondue, mmmm ♥

    OdpovědětVymazat
  5. můžu se zeptat co máš za foťák? děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. můžeš :) mám Nikon Coolpix L810

      Vymazat