čtvrtek 18. dubna 2013

Wall sticker

Přeji krásný a velmi teplý čtvrtek !
Dneska máme venku tak krásně, jako v létě a dělá mi to jen radost. Na to jsem čekala celý půl rok. Přijde mi, že v každém článku řeším jen počasí, takže se pokusím to omezit. :D
Dnes bych vám chtěla ukázat, co nového jsem stvořila v mém pokoji a třeba vás i inspirovat. Protože jsem propadla nakupování na ebay a moje zeď už mi přišla až moc nudná, objednala jsem si speciální nálepky na zeď. Podmínka byla aby držela a hlavně se dala zase jednoduše sloupnout. Nakonec jsem našla skvělé broskvové kvítky, které se hodí do mého pokoje.
Na to, že stály asi 30 korun a přišly mi z Hong Kongu, tak jsem velmi spokojená ! Přišly rychle, skvěle zabalené a v naprosto bezvadné kvalitě !
Objednat si je můžete TADY a já můžu jen doporučit :)

Přišly mi na takovém papíře a nejdřív to vypadalo hodně složitě. Nakonec mi nápis "Everyone is an artist" dodal odvahu a podle písmenek jsem začala lepit. Je to jednoduché a zvládne to i antitalent jako já :D





7 komentářů :

  1. Taky přemýšlím nad nálepkou na zed, tohle je pro mě moc kýčovité, chci něco jednoduššího. Mrknu na ebay :)

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se zeptat z kama máš ten věšák na řetízky? Děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím,chtěla jsem se zeptat,kolik jsi dala za poštovné,je to velmi pěkné:)

    OdpovědětVymazat